2017, március
2017. március
|
Elviselhetetlen a dunai hajók légszennyezése„Számos lakossági bejelentés, valamint saját tapasztalataink alapján arról győződtünk meg, hogy Budapesten a dunai személyszállításra használt hajók rendkívül egészségkárosító, nehezen elviselhető dízel-kipufogógázzal árasztják el a környezetüket” – írta Seszták Miklós nemzeti fejlesztési miniszternek a Levegő Munkacsoport, haladéktalan intézkedését kérve. Tovább >>
Az Európai Bizottság továbbra is sürgeti a zöld adózástJelentős sikernek tekinti az Európai Zöld Költségvetés Szövetség (amelynek a Levegő Munkacsoport is tagszervezete), hogy az Európai Bizottság nemrég megjelentetett országspecifikus ajánlásaiban sürgette a tagországokat: a költségvetési hiányaik csökkentését fokozottabb mértékben oldják meg a környezetszennyezés megadóztatásával. Tovább >>
|
|
Green Budget News Tudásmegosztás felsőfokon Azonnal hagyjuk abba! Összefoglaló a Levegő Munkacsoport SAJTÓMEGJELENÉSEINK LÉLEGZETNYI - a Levegő Munkacsoport havi hírlevele |
A Levegő Munkacsoport a bírósághoz fordult az új Közlekedési Múzeum hatásvizsgálatáértOlyan helyszínen kell felépíteni az új Magyar Közlekedési és Műszaki Múzeumot, ahol ezzel egy leromlott terület újjáélesztéséhez járulhat hozzá, nem pedig a Városliget zöldfelületeit károsítja. Ez szakértők széles körének a véleménye, ennek ellenére az illetékes kormányhivatal álláspontja szerint még csak környezetvédelmi eljárásra sincs szükség a beruházás hatásainak elemzésére. Tovább >>
Magyarországon a légszennyezés is erősödikMár hat hazai mérőállomáson haladta meg 35-nél több napon az egészségkárosító részecskeszennyezés az egészségügyi határértéket, ami az utóbbi években rekordnak számít. Tovább >> Öt év alatt ennyit nőtt Liget projekt költségeMost, hogy a budapesti népszavazások korát éljük, érdemes lenne mégis megkérdezni a városlakókat egy 4-es metró nagyságrendű beruházásról. Tovább >> Ad a Közút a látszatra!Fennállása óta szorgalmazza a Levegő Munkacsoport a tehergépkocsik útdíját, nem mint feneketlen pénzeszsákét, hanem mint forgalomszabályozó eszközét. Tovább >> |
Nemzetközi kutatások szerint minél erősebbek egy városban a környezetvédő civil szervezetek, annál kellemesebb élni abban a városban.Tovább>> |
Ha hírlevelünk elnyerte tetszését, kérjük, küldje tovább ismerőseinek is! |